Blogger Widgets

Հիանալի նվեր Gta San Andreas




Հիանալի նվեր : Ձեզ եմ ներկայացնում իմ կողմից պատրաստվաց Gta San Andreas: Խաղի մեջ փոփոխվել է բոլոր ավտոները նար քարտեզի վրա է աշխատանքներ տարվե: Ավտոմեքենաերը հիմնականու ավելացրել եմ ռուսական և հայկական մոդելների նաև այլ մոդելների: Բեռնեք և խաղացեք թերությունների հետ կիսվեք մեկնաբանություններում ասեմ, որ սա խաղի beta տարբերակն է: Թերությունները գրեք մեկնաբանություններում որպեսզի մյուս տարբերակը հնարավորինս լինի անթերի: Ասեմ որ սա իմ կողմից պատրաստվաց առաջին խաղն է: խաղի պատրաստելու միտքը պատկանում է ինձ և ինձ օգնեց Տիգրան Ադամյանը: Արագ բեռնելու համար օգտվեք Skymonk ծրագրից եթե չունեք բեռնեք այստեղից բեռնելուց հետո իստալ արեք և բեռնեք խաղը: Խաղը բեռնեք այստեղից: Եթե տեղադրելու հետ խնդիրներ լինեն գրեք մեկնաբանություններում անպայման կոգնեմ:



Հավանեցի՞ր, դե տեղեկացրու ընկերներիդ`

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More