Blogger Widgets

Facebook-ում հայտնվել է «Սիրանկյուն» հաղորդման ընթացքում Սոնա Շահգելդյանի արտահայտած մտքերի «ծաղկաքաղ» -ը

Սոնա ՇահգելդյանՍոնա Շահգելդյանի հաղթանակը «Նոր ալիք» մրցույթում  խամրեց ու մարդիկ սկսեցին խոսել ոչ թե նրա հաղթանակի, այլ` ռուսերենով արտահայտված մտքերի  մասին, որը  մի քանի ամիս անընդատ դիտվում ու տարածվում էր սոցիալական մեդիայում: Ոմանք  հասկացան նրան, ոմանք` մեղադրեցին, իսկ երրորդները` չմեկնաբանեցին: Սակայն պարզվում է, որ երգչուհին, մեղմ ասած, չի տիրապետում նաև հայերենին, կամ գուցե ճիշտ չի շարադրում մտքերը: Մի քանի օր առաջ նա հյուրընկալվել էր «Սիրանկյուն» հաղորդմանը, որը կրկին ստիպեց մարդկանց վերադիտել նախորդ ձայնագրությունը: Այս անգամ երգչուհի Սոնա Շահգելդյանը խոսում էր հայերեն, հիմա կասեք ինչո՞ւ եք անցյալով գրում, ասեմ, որ հաղորդումը ջնջվել է յութուբից, իսկ թե ինչո՞ւ, դա ևս պարզ է, հաղորդումը լեցուն էր խոտաններով, սակայն ոչ տեխնիկական խոտաններով, այլ` դատեք ինքներդ:
  • «Դա էլ է շատ լավ հարց ձեր կողմից հղված»:
  • «Էդ հարցին ես էդքան էլ բարդ չեմ նայում»:
  • «Եթե բոլորս մեկնենք այստեղ էլ հայ չի մնա, այսինքն` դրսից կգան»:
  • «Ես նրանց տեղը բնականաբար չեմ խոսի, ես իմ տեղից խոսեմ»:
  • «Ես կցանկանայի հայերին տեսնել միշտ լավը»:
  • «Ես արաբկիրցի եմ և հպարտ ես երգում եմ»:
  • «Լինում է ,որ ինձ հրավիրում են ես սիրով սրտանց մասնակցում եմ»:
  • «Իմ կենդանիների հարցը կլուծեմ, չնայած մարդկանց մեջ կան»:
  • «Ես կուզենամ, որ չկրկնվեն մանկատան երեխաները»:
  • «Ես հպարտանում մեր բանակի դիմաց կանգնած»:
  • «Ինձ առաջարկեցին բնության դեմ ակցիա անեմ, ես էլ մեծ սիրով բնականաբար համաձայնվեցի»:
  • «Ես առիթ եմ ունեցել բնության պահպանման հետ առաջնորդվել»:
  • «Որպեսզի աղբամաններից զետել պլաստիկ շշերը»:
  • «Եթե կենդանիներին նամանավանդ ստեղծել է Աստված»:
  • «Օդը կեղտոտված է, կուզենայի ավելի շատ թթվածին լիներ»:
  • «Որ ծառերին ձեռք չտային, օդը լիներ մաքուր, և դրա դեմ ես էլի ակցիաներ կանեմ բնականաբար»:
  • «Պետք ա մեծ հետևություններ լինեն այդ կենդանիների շուրջ»:
  • «Ամեն մեկս մենք պետք է ինքներս առաջնորդվենք» :
Այս մտքերի հեղինակը Սոնա Շահգելդյան է: Չգիտեմ, սա յուրօրինակ «ծաղկաքաղ» էր, որը նկատեցի «Դեմ ենք օտարալեզու դպրոցների վերբացման»-ը խմբում,  ուղղակի պետք է կարդալ: Ուզում եմ նշեմ, որ ես չեմ դատում, այլ ներկայացնում եմ այն,  ինչ արատահայտել է երգչուհին` հաղորդման ժամանակ:
Հ.Գ. Հուսանք , որ այս հաղորդման տեսագրությունը կրկին կհայտնվի յութուբում:



Հավանեցի՞ր, դե տեղեկացրու ընկերներիդ`

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More