Blogger Widgets

Ծիծաղաշարժ անեկդոտներ


Հայկական ռադիոյին հարցնում են.
-Ի՞նչ անի գեր կինը նիհարելու համար:
-Թող օղ պտտի իրանի շուրջը:
-Իսկ եթե այնքան գեր է, որ չի մտնում օղի մեջ:
Մեջ է մտնում թուրքական ռադիոն:
-Ձեր ցավը տանեմ գեղեցկությունը մի փչացրեք:



Մայրը մտնում է դեղատուն և դիմում է վաճառողին.
-Երեխայիս համար վիտամիններ դուրս գրեք:
-Ի՞նչ վիտամիններ են պետք՝ A,B,C,D:
-Ի՞նչ կապ ունի դա, միևնույն է երեխան կարդալ չգիտի:

-Վաննան Ձեզ օգնե՞ց:
-Ոչ բժիշկ, չկարողացա լրիվ ջուրը խմել:

-Բժիշկ, երազումս ես մարդակեր էի:
-Ոչինի, ամեն տեսակի երազներ էլ լինում են:
-Ճիշտ է, բայց կինս է տնից անհետացել:

Պրոֆեսորը հարցնում է ուսանողուհուն՝
-Ասացեք խնդրեմ, որ օրգանն է մեծանում 4 անգամ:
-Օյ, պրոֆեսոր,-ամաչելով պատասխանում է ուսանողուհին:
-Ձեր մտածած օրգանը մեծանում է 10 անգամ, իսկ ես նկատի ունեի փայցախը:

-Բժիշկ, օգնեք կինս մահանում է:
-Ի՞նչ է, տզրուկները չօգնեցին:
-Ո՛չ,   5 հատը կերավ, 6-ից հրաժարվեց:

-Բժիշկ, ինձ տանջում են գլխացավերը:
-Եվ վաղու՞ց:
-Ծնված օրվանից:
-Իսկ դրանից առաջ գլխացավեր չունեի՞ք,- պատասխանում է զբաղված բժիշկը:

-Բժի՛շկ, ճի՞շտ է, որ ովքեր շատ են գազար ուտում , լավ տեսողություն ունեն:
-Իհա՛րկեշ, մի՞թե երբևէ հանդիպել եք ակնոցավոր ճագարի:

Բժիշկը այցելուին:
-Ձեր հիվանդության պատճառը ալկոհոլն է:
-Բժիշկ, Դուք առաջին մարդն էիք, որ մեղքը իմ վրա չբարդեց:

Մի վանեցի մեծահասակ կնոջից մեզի անալիզ են ուզում շաքարախտի համար: Կինը 3 լիտրանոց տարայով բերում է լաբարատորյա: Պատասխանը ստանալուց հետո կինը նստած տեղից չի կանգնում: Երբ նրան հարցնում են, թե ինչու չի գնում նա պատասխանում է:
-Իյա՜, բա իմ մե՞զը, լսել եմ մեջը շաքար կա:

Հղումը վերցված ՝է  www.mrblogger.ru



Հավանեցի՞ր, դե տեղեկացրու ընկերներիդ`

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More