Blogger Widgets

Ստատուսներ հայերեն

-Երևի շատ լավ ես ապրում` իմանալով, որ կա քեզ խենթի պես սիրող ինչ- որ ես…

Երբեմն ինձ թվում է, թե ես քեզ սիրում եմ միայն նրա համար, որ դու երբեք իմը չես լինելու…

Սերն այն զգացմունքն է, որը չի ընդունում բանականությունդ և ակամա զգում է սիրտդ….

տխուր եմ…հոգնած…գլխացավ…ուզում եմ քնեմ…տետր գրիչ,,վրան կիսատ մտքեր,,,տափակ բառերով արտահայտված զգացմունքներ…ուզում եմ փախչեմ,,,մեջս ինչ որ դատարկ է…չէ հարկավոր է քնել…4 պատ փակ դուռ…խեղդվում եմ…

-Երևի շատ լավ ես ապրում` իմանալով, որ կա քեզ խենթի պես սիրող ինչ- որ ես…. 

Երբեմն ինձ թվում է, թե ես քեզ սիրում եմ միայն նրա համար, որ դու երբեք իմը չես լինելու… 

Սերն այն զգացմունքն է, որը չի ընդունում բանականությունդ և ակամա զգում է սիրտդ…. 

տխուր եմ…հոգնած…գլխացավ…ուզում եմ քնեմ…տետր գրիչ,,վրան կիսատ մտքեր,,,տափակ բառերով արտահայտված զգացմունքներ…ուզում եմ փախչեմ,,,մեջս ինչ որ դատարկ է…չէ հարկավոր է քնել…4 պատ փակ դուռ…խեղդվում եմ…

ախր հոգուս խորքում ես դեռ երեխա եմ ով սիրում է օճառէ փուչիկներ,,պաղպաղակ ու քնում է արջուկով բայց դուք ձեր արարքներով ստիպում եք ինձ մեծանալ…

ուղղակի թունդ թեյ,,ուղղակի դառը շոկոլադ,,,պարզապես սիրած երաժշտություն,,,բութ ցավ ներսում անտանելի մտքեր ու ցավոտ հիշողություններ ահա թե ինչ մնաց իմ աշխարհի չափ սիրուց….

eS oDnOn eL bAn cHi mTnUm eS aMeNiNcH nUyNA nErVaYnAnUm eS hElNum eS gRuMa Как, уже уходите? Так быстро? u dRaNic vApcH eS nErVaYnaNuM /status4ka.am

Es odnaklassnik@ voncvor ceranoc lini sax kam 100tarekan en kamel 111 

SER@ AMEN INCH E... EV DA E MIAK BAN@,VOR MENQ GITENQ SIRO MASIN...

ETE DUQ SKSEQ INQNAZOHOXUTYUNICH NRANCH HAMAR UM SIRUM EQ...DUQ KAVARTEQ ATELUTYAMB NRANCH HANDEP... 

PETQ E UNENAL INCH VOR @NDHANUR BAN,VOR HASKANANQ MIMYANCH EV INCH VOR TARBERUTYUN,VOR SIREQ MIMYANCH...

SIREL NSHANAKUM E NAYEL VOCH TE MIMYANCH VRA ,AYL NUYN UXUTYAMB...

MARD CHI KAROX SOREL 2 ANGAM,MARD KAROX E SIREL @NDHAMEN@ 1 ANGAM XORUNK U ANZOR INCHPES SER@

SER@ MEKN E AYN TARAPATQNERICH,VORONQ ANHNAR E TAQCHNEL...MI BAR MI ANZGUYSH HAYACHQ EV NUYNISK LRUTYUN@ BAVAKAN E AYN MATNELU HAMAR...

ERBEQ PETQ CHE DATAPARTEL NRANCH UM SIRUM ES.ISKAKAN MTERMUTYUN@ 
KUYR E.... 

Հրեշտակները այն անվանում են երկնային նեկտար, սատանաները` դժոխային տանջանք, իսկ մարդիկ` սեր 



Հավանեցի՞ր, դե տեղեկացրու ընկերներիդ`

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More